Odnośnik bip Imielin Odnośnik do strony materiałów Szkoły Podstawowej w Imielinie umieszczonych w serwisie społecznościowym Facebook
SUKCES NASZYCH LEKKOATLETEK
data dodania: 2023-04-26

Jak wygrywać, to tylko w takim stylu.

 Dziś, 26 kwietnia, w Bieruniu odbyły się powiatowe zawody w czwórboju lekkoatletycznym.

 Z wielką radością spieszymy Wam zakomunikować, że nasza szkoła wywalczyła I miejsce w kategorii dziewcząt: rocznik 2010 i młodsze.

Skład zwycięskiej drużyny to:
 Nikola Nowak,
 Vlada Wlodoslawska,
 Marta Chrząstek,
 Ewa Żukowska,
 Maja Habrzyk,
 Natalia Szlachta.

 Opiekunem naszych zawodniczek był Marek Piłka we własnej niesamowitej osobie.

 Tym samym zapewniliśmy sobie awans do zawodów rejonowych w Mikołowie.

 Dziękujemy organizatorom: nauczycielom ze Szkoła Podstawowa nr 3 w Bieruniu.

Gratulujemy, zrobiliście nam dzień!






SREBRNY KRZYŻ ZASŁUGI
data dodania: 2023-04-26

 Dziś, 26 kwietnia 2023r., w sali westybulowej Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach odbyła się uroczystość wręczenia Srebrnego Krzyża Zasługi za działania w dziedzinie społeczno-edukacyjnej naszej nauczycielce muzyki pani Krystynie Paluch.

 To niezwykłe odznaczenie zostało nadane przez Prezydenta Rzeczypospolitej  Polskiej, pana Andrzeja Dudę. W imieniu jego imieniu krzyż wręczał pan Robert Magdziarz, Wicewojewoda Śląski.  

 W uznaniu zasług za działania na rzecz tworzenia samorządności Imielina, działalność edukacyjną, społeczną na rzecz środowiska lokalnego o nagrodę wystąpił Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów w Imielinie.

 Jesteśmy niezwykle dumni i składamy najszczersze gratulacje Krystynie Paluch, której zasługi na rzecz szkoły pozostają bezcenne i nieocenione.

Dziękujemy.






VIII Powiatowy Konkurs Gwary Śląskiej pt. „Jak to dawniej bywało”
data dodania: 2023-04-26

Szanowni Państwo, Drodzy Nauczyciele,
po wymuszonej pandemią przerwie nasza szkoła ma zaszczyt zaprosić na VIII Powiatowy Konkurs Gwary Śląskiej pt. „Jak to dawniej bywało”.
Konkurs, skierowany do wszystkich szkół podstawowych w powiecie, przygotowujemy we współpracy z Miejskim Centrum Kultury w Imielinie. Jego celem jest promocja gwary śląskiej, tradycji i zwyczajów oraz strojów naszego regionu.
Wydarzenie to na stałe wpisało się już do kalendarza imprez powiatu bieruńsko-lędzińskiego, przyczyniając do popularyzacji śląskości wśród najmłodszych i pielęgnacji tradycji naszego regionu. Dlatego gorąco zachęcamy do przyjęcia zaproszenia i zaangażowania do udziału jak największej liczby uczennic i uczniów.

Z wyrazami szacunku
Organizatorki Konkursu

Regulamin konkursu






NASZA MISTRZYNI ORTOGRAFII
data dodania: 2023-04-26

18 kwietnia w Szkole Podstawowej nr 1 im. Powstańców Śląskich w Imielinie odbył się Powiatowy Konkurs Poprawnego Słowa pod honorowym patronatem Burmistrza Miasta Imielin o tytuł Mistrza Ortografii.
 Uczennice i uczniowie klas: VI, VII i VIII szkół podstawowych naszego powiatu zmierzyli się z najeżonym trudnościami i długim jak szyja żyrafy dyktandem.
 Takim tradycyjnym, prawdziwym, DYKTOWANYM, a więc bardzo trudnym.
 Dyktował polonista z SP 1, Pan Piotr Nosek, a tematem były rodzinne historie.
 Nasza ósmoklasistka - Hanna Lampert z 8 d - zdobyła trzecie miejsce. Jesteśmy bardzo dumni! Brawo, Haniu.






ANNA FRANK W IMIELIŃSKIEJ SOKOLNI
data dodania: 2023-04-26

W kwietniu ósmoklasiści mieli okazję zobaczyć przedstawienie przygotowane przez naszą absolwentkę, Zofię Pielorz i grupę jej kolegów, licealistów.
 „Ukryta - historia z Oficyny” przybliżyła wychowankom SP nr 2 historię zagłady Żydów w czasie II wojny światowej.
 Nasi uczniowie i uczennice napisali sprawozdania z udziału w tym ważnym i wzruszającym wydarzeniu.
 Zapraszamy do lektury, a naszej Zosi dziękujemy za zaproszenie na ten przejmujący spektakl.
SPRAWOZDANIE OLIWIERA KOSMY Z VIIID
 Dnia 13 kwietnia 2023r., dla klas ósmych naszej szkoły, w Domu Kultury "Sokolnia" w Imielinie, zostało zorganizowane przedstawienie pt. „Ukryta - historia z Oficyny”. Spektakl przygotowała i wykonała dawna uczennica naszej szkoły - Zofia Pielorz oraz grupa jej przyjaciół.
 Tematem inscenizacji było życie w Polsce w czasie okupacji. Dowiedzieliśmy się o wielu ciekawych, a zarazem przerażających wydarzeniach, jakie miały miejsce w czasie II wojny światowej. Na przykład, jak ludzie bali się wyjść na ulicę, gdyż groziło to aresztowaniem lub rozstrzelaniem bez przyczyny. Jak wiele godzin, a nawet dni, musieli ukrywać się w piwnicach w obawie przed kolejnym bombardowaniem. Jak kończyły się im zapasy żywności, a ceny w sklepach rosły bardzo szybko; brakowało dosłownie wszystkiego, jedzenia, wody, leków. Życie płynęło w ciągłym napięciu, lęku. Ludzie nie mogli spać po nocach z obawy przed tym, co przyniesie jutro…
 Mimo tego, że przedstawienie to miało tak bardzo smutną tematykę, wywarło na mnie dobre wrażenie, a przede wszystkim skłoniło do refleksji. Jak wiele musieli znieść i wycierpieć wtedy ludzie, a z jaką łatwością wszystko przychodzi nam, młodym ludziom dzisiaj. Dlatego cieszę się, że mogłem wziąć udział w tym spotkaniu i dziękuję naszej Koleżance z Imielina za trud włożony w przygotowanie spektaklu.






AKCJA ŻONKILE
data dodania: 2023-04-19






ŚWIATOWY DZIEŃ ŚWIADOMOŚCI AUTYZMU
data dodania: 2023-04-13

W poniedziałek 3 kwietnia włączyliśmy się w akcję: Światowy Dzień Świadomości Autyzmu.
Dlaczego bierzmy udział?
1) znamy dzieci (i nie tylko, dorosłych też!) z diagnozą autyzmu, w tym z zespołem aspergera.
2) uczymy się i poszerzamy wiedzę na temat funkcjonowania w dzisiejszym świecie - nas wszystkich,
3) wspieramy, staramy się zrozumieć, dzięki temu właśnie akceptujemy neuroróżnorodność.
W jaki sposób?
- Zwracając uwagę - niebieskim akcentem stroju,
- edukując - poprzez gazetki informacyjne, ciekawostki, notatki w miejscach wszelakich, pogadanki, audiobooki, książki.
Pamiętamy, że świat należy do nas - wszystkich.
Fotorelacja na szkolnym FB
zobacz fotorelację na FB
Zapraszamy..






PROJEKT GRAMY ZMYSŁAMI
data dodania: 2023-04-06

Marcowe zadanie z Ogólnopolskiego Projektu „Gramy zmysłami”  – to „Sensoryczne kodowanie”, realizowane na wybranych zajęciach logopedycznych, rewalidacyjnych i gimnastyki korekcyjnej.

    • Kodowanie oznacza przetwarzanie (zapisywanie) informacji w postaci kodu. Informację możemy zakodować, czyli ją zaszyfrować. Kodowanie dla dzieci to łagodny i przyjazny sposób wprowadzenia ich w świat logicznego myślenia, dedukcji i obserwacji. Dzięki niemu oswajamy je
z nowymi pojęciami, a przy tym wzbudzamy w dzieciach pozytywne skojarzenia, ponieważ kodowanie może być rewelacyjną zabawą.
I takie było na naszych zajęciach.
    • Kto z nas nie lubi zaszyfrowanych wiadomości i nuty niepewności co się w nich kryje? Dzieci na pewno .
    • Na zajęciach z kodowaniem rozwijaliśmy m.in.: czytanie, orientację
w przestrzeni, percepcję i pamięci wzrokową oraz logiczne myślenie.

Na gimnastyce korekcyjnej również w trakcie zabaw z kodowaniem uczniowie rozwijali szereg funkcji.
    • W trakcie tych ćwiczeń zaangażowaliśmy zmysł wzroku, dotyku
i propriocepcję. Popracowaliśmy nad pamięcią i zapamiętywaniem. Ponadto wzmacnialiśmy mięśnie grzbietu i obręczy barkowej. Wszystkie wykorzystane ćwiczenia pracowały nad motoryką dużą.
    • Pamiętajmy, że wykorzystanie elementów integracji sensorycznej i zabaw podczas zajęć ma właściwości terapeutyczne: uspokaja, odpręża, rozładowuje napięcie emocjonalne i mięśniowe. Dostarcza nie tylko bodźców proprioceptywnych, ale również ułatwia nawiązywanie kontaktu emocjonalnego oraz przyczynia się do budowania właściwych relacji, uczy współdziałania w grupie.

ZAPRASZAMY NA FOTORELACJĘ






Szkoła musi być ciekawa!
data dodania: 2023-04-06

Szkoła musi być ciekawa!
Świat zmienia się szybko, szkoła - nieco wolniej. Próbujemy zatem przyspieszyć, nadążyć, sprostać - wymaganiom i oczekiwaniom. Bo przed nami coraz więcej wyzwań współczesności. Szukamy nowych niekonwencjonalnych metod i rozwiązań, które zainteresują dzieci i młodzież. Dlatego właśnie  SP nr 2 stawia na  innowacje.
Inwestycja w matematykę

Innowacje z matematyki to dziś podstawa. - „Myśl logicznie, licz praktycznie” oraz „Matematyka innego wymiaru” - to nasze tegoroczne projekty - wyjaśnia Agnieszka Honkisz. - W ramach innowacji odbyły się w tym roku szkolnym obchody Dnia Tabliczki Mnożenia, Święto Liczby Pi oraz Dzień Matematyki pod hasłem „Zainwestuj w matematykę” - wylicza nauczycielka. - Nie zapominaj o klasach młodszych – dopowiada Magdalena Kudzia. - “Asy z 3 Klasy” uczą się wykorzystywania matematyki w życiu codziennym - wyjaśnia wychowawczyni klas I-III. Bo najlepsza nauka to ta przez doświadczanie, eksperymentowanie i obserwowanie. - I właśnie dlatego zorganizowałyśmy również wyjazdy: do Planetarium, Muzeum Śląskiego oraz na Stadion Śląski - opowiada Maria Stolecka.
- Zrealizowałyśmy też projekty edukacyjne: Ludzik kątowy, Zabawy z kołem, a także Rozpoznaję figury geometryczne - dodaje Zofia Cichy. - Uczniowie i uczennice - w formie prezentacji, plakatów i lapbooków - utrwalali wiadomości, wykazując się przy tym kreatywnością i przedsiębiorczością. - Uczyli się też współpracy w grupach i gospodarowania czasem - podkreśla matematyczka.
Jeśli dodamy do tego liczne konkursy, np. Wojewódzki z Matematyki, “Kangur”, Olimpiadę Wiedzy “Archimedes Matematyka Plus”, czy wreszcie “Orła Matematycznego”, to nie ma wątpliwości, że w naszej szkole inwestujemy - i to z efektami (vide wywiad z Agnieszką Szułą) - w matematykę.
Pudełko zwane wyobraźnią
"Lektury zaklęte w pudełku" to innowacja realizowana jest w klasach IV-VI na lekcjach języka polskiego. - Podczas omawiania lektur uczennice i uczniowie wykonują “pudełka lekturowe”, do których wkładają różne rzeczy, kojarzące im się z daną książką - tłumaczy Kinga Frank, polonistka. - Nasi wychowankowie są baaaardzo pomysłowi, wykonują oryginalne prace plastyczne, budują  świat przedstawiony z… klocków Lego, tworzą mapy czy miniaturowe rekwizyty - zachwyca się Joanna Rogalska, nauczycielka i bibliotekarka. -Wszystko to zamykają w pięknym pudełku, następnie prezentują efekty swojej pracy na forum klasy - dodaje. - W czerwcu zorganizujemy wystawę wszystkich pudełek lekturowych. Będzie to na pewno wspaniałe szkolne wydarzenie! - cieszy się, ucząca w klasach czwartych, Gabriela Iwanek-Wilk.
Gramy zmysłami!
W edukacji ważne jest kompleksowe podejście. Cóż z tego, że duch ochoczy, kiedy ciało mdłe? Dlatego podczas zajęć logopedycznych, rewalidacyjnych i gimnastyki korekcyjnej realizujemy Ogólnopolski Projekt Edukacyjny „Gramy Zmysłami”. - To innowacyjne i kreatywne podejście do tematyki rozwijania zmysłów u dzieci - wyjaśnia Jadwiga Grzyśka. - Podczas pracy tworzone są odpowiednie warunki do poznawania świata wieloma zmysłami oraz budowana jest wiedza na temat integracji sensorycznej - tłumaczy nauczycielka i wychowawczyni świetlicy. - Dzieci poprzez zadania, m.in.: sensoryczny spacer, sensoryczną matematykę, czy sensoryczne… kodowanie stymulują i rozwijają wszystkie zmysły - dodaje Iwona Migała. - A dzięki rozwojowi zmysłów kształtuje się rozwój poznawczy, społeczny, emocjonalny, komunikacyjny, a także świadomość własnego ciała - objaśnia logopedka.
Innowacje step by step
Lapbook zamiast sprawdzianu? - A czemu nie? - pyta retorycznie Maria Lubowiecka, nauczycielka przyrody i biologii, która taką właśnie formę podsumowania pracy z działem “Odkrywamy tajemnice ciała człowieka” wybrała dla swoich uczennic i uczniów.
A nasze anglistki: Magdalena Broniarczyk i Aleksandra Wajda, motywują dzieci do nauki języka obcego poprzez zabawę, piosenki czy… jazdę na deskorolce. Serio, serio. Zobaczcie na naszym FB. 
„Szkoła nowoczesna nie powinna zamykać się na jedną metodę pracy z uczniami, co często ma miejsce np. matematyka mentalna, czy szkoły Montessori- twierdzi dyrektor SP2 Dagmara Kupczyk-I owszem należy z nich korzystać, bo daje dobre efekty, ale należy pamiętać, że nie u wszystkich dzieci się sprawdza. Każde dziecko powinno szczególnie na pierwszym etapie swojej edukacji móc poznać i pracować różnymi metodami, tak by wykształcić swój styl uczenia, wybrać co dla niego najlepsze. Wiemy, że istotnie jest to, jaki rodzaj inteligencji wielorakich dziecko posiada, czy jest wzrokowcem, słuchowcem, czy ma inteligencję muzyczną, czy tez jest kinestetykiem. To generuje skuteczność metod w przyswajaniu wiedzy. Temu służą również innowacje, jakie wprowadzamy w szkole. W klasach I-III są one przypisane do poziomu klas ( poza klasami z j. angielskim) np. innowacje humanistyczne, czy matematyczne lub społeczne, regionalne. W klasach starszych proponujemy  uczniom, cały wachlarz innowacji: od matematycznych, przez polonistyczne, czytelnicze, przyrodnicze i inne. W większości innowacji stawiamy na doświadczanie, na poznawanie zasadności poznawania teorii i jej wykorzystania w życiu codziennym, tak by rozwinąć w uczniach pasję i zainteresowanie tematem. Każdy uczeń, który tylko chce znajdzie coś dla siebie”.






Chce sięgnąć gwiazd.
data dodania: 2023-04-06

Agnieszka Szuła, ósmoklasistka ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kard. St. Wyszyńskiego, została laureatką prestiżowego Konkursu Przedmiotowego z Matematyki organizowanego przez Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach, stad często nazywa się te konkursy olimpiadami szkół podstawowych. Dzięki zaszczytnemu tytułowi uczennica będzie zwolniona z egzaminu ósmoklasisty z matematyki, z czego bardzo się cieszy. O jej sukcesie wypowiadają się nauczycielki, które kształtowały w szkole jej talent matematyczny. Iwona Migała ( wychowawczyni klas młodszych) : Miałam to szczęście, że uczyłam Agnieszkę i byłam jej nauczycielką w klasach I-III. Od najmłodszych lat Aga przejawiała zdolności matematyczne. Była to uczennica inteligentna, pilna i pracowita. Zasłużyła w pełni na ten sukces. Cieszę się, że mogłam chociaż przez chwilę uczestniczyć w jej drodze do sukcesu. Wierzę, że jeszcze niejedno osiągnięcie przed nią, czego jej z całego serca życzę.  Zofia Cichy, matematyczka, wychowawczyni: Agnieszka Szuła jest osobą skromną i bardzo pracowitą. Matematyką pasjonuje się od najmłodszych lat, jak sama mówi, zadania z matematyki rozwiązuje już od przedszkola. Na lekcjach jest zawsze zaangażowana i chętnie podejmuje wyzwania, żadne zadanie nie jest dla niej za trudne. Nigdy nie odmawia pomocy w żadnych zajęciach - z tą samą pasją pełni obowiązki dyżurnej i reprezentuje klasę w konkursach przedmiotowych. Przy okazji z oddaniem i chętnie pomaga w nauce innym uczniom, dla których matematyka jest dużym wyzwaniem. Przyjemnością dla mnie, jako nauczycielki matematyku, było śledzić postępy Agnieszki, jej fascynację przedmiotem i całkowite oddanie podczas przygotowań do konkursu, by osiągnąć wymarzony cel. Agnieszka ma wiele innych zainteresowań i talentów: potrafi szydełkować, np. robić szaliki, gra na gitarze, bierze udział w przedstawieniach teatralnych, robi piękne ozdoby metodą decoupage. Sama uczennica twierdzi, że   spełniła swoje marzenie o zdobyciu tytułu, mierzy jednak znacznie  wyżej. Jak mówi: Chcę sięgnąć gwiazd. Laureatkę zapytaliśmy o kilka spostrzeżeń związanych z konkursem:
Agnieszko, jak to było, kiedy zaczęło się Twoje zainteresowanie przedmiotem?
Początku mojej przygody z matematyką nawet nie pamiętam - z rodziną i znajomymi, żartobliwie mówimy, że “jak mówię, tak liczę”. Od początku edukacji podchodziłam do rodziców i pytałam: “jak to policzyć?” lub: “nauczysz mnie tego?” i dzięki mojej ciekawości byłam dzieckiem, które zaczęło szkołę podstawową mnożąc i dzieląc.
Ile czasu poświęciłaś na przygotowania do olimpiady? W jakim rytmie pracowałaś?
Przygotowania rozpoczęłam pod koniec siódmej klasy. Na początku było to dość spontaniczne, ponieważ w końcówce roku szkolnego wolnego czasu było niewiele. W 8 klasie zaczęłam przykładać się do pracy o wiele bardziej, rodzice mówili, że im więcej zadań zrobię, tym mniej mnie zaskoczy, za co jestem im wdzięczna, ponieważ pisząc konkurs, czułam się gotowa (prawie) na wszystko.
Czy nauka sprawia Ci radość, czy raczej jest stresem i wyzwaniem? Jak radzisz sobie z emocjami wobec takiej próby?
Nauka oczywiście jest stresująca, jednakże matematyka to coś, co kocham! Rozwiązywanie zadań, tych łatwych i nieco trudniejszych jest dla mnie przyjemnością, a doliczenie się do poprawnego wyniku - wielką satysfakcją. Opanowanie emocji przed taką próbą nie było łatwe. Wiedziałam jednak, że jestem świetnie przygotowana. A to sprawiło, że podeszłam do testu pewnie.
Czy masz receptę na sukces? Zdradzisz nam tajniki efektywnej nauki?
Najlepszym sposobem na efektywną naukę jest poznanie samego siebie. Każdy uczy się inaczej, ale gdybym miała wybrać coś, co pomogłoby większości osób, byłyby to: regularna nauka i wiele poświęconych godzin. Przez większość trudności trzeba się po prostu przepchnąć.
Kto najbardziej pomógł Ci w przygotowaniach?
Najbardziej pomogła mi rodzina: tata, mama, siostra i brat. Każdy jest dobry w innej dziedzinie, a sukces wymagał poznania każdej z nich. Wszyscy, którzy znaleźli dla mnie czas, starali się pomóc w tym, w czym sami są najlepsi. Moi bliscy zawsze mnie wspierają, inspirują i zachęcają do dalszej pracy. Bez nich nic bym nie osiągnęła. Wielką pomocą byli dla mnie wszyscy moi przyjaciele, którzy nie zwątpili we mnie ani na chwilę, nigdy nie spodziewałabym się że będę mogła zostać ich autorytetem matematycznym. Wsparcie jest dla mnie czymś naprawdę bardzo ważnym i jestem im bardzo wdzięczna za wszystko, co dla mnie zrobili!
Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z “konkursowej” przygody?
Najlepsze wspomnienie to oczywiście radość rodziny i przyjaciół po ogłoszenie wyniku! Agnieszko, jakie są Twoje dalsze plany edukacyjne, wymarzona szkoła, studia, zawód? Najbardziej interesuje mnie fizyka, uważam, że wszystko, czego się uczę na tej lekcji, jest niezwykłe, wspaniałe, pasjonujące. Muszę przyznać, że jest to naprawdę trudna dziedzina wiedzy, ale mimo to bardzo ciekawa. Dalszą edukację na pewno chcę wiązać z matematyką i fizyką. Najbardziej podoba mi się profil matematyczno-medyczny w Koperniku oraz tak zwane “kwadraty” w Piku. Od dziecka interesuje mnie astronomia, marzę o zostaniu astrofizyczką, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się to osiągnąć.
Co najbardziej chciałabyś osiągnąć za 5-10-15 lat?
Liczę, że osiągnę coś takiego że będę z siebie dumna, może będzie to wynik na maturze, tytuł na studiach, a może nawet jakieś odkrycie! Chciałabym osiągnąć coś, czego nie zapomnę już do końca życia, nieważne, co to będzie.
Agnieszko, słyniesz w naszej szkole również z innych talentów. Grasz na gitarze,malujesz, zajmujesz się rękodziełem…
Jest wiele rzeczy, które kocham robić, ale oczywiście przygotowanie do konkursu było dla mnie priorytetem. Zainteresowania mają zupełnie inną funkcję w moim życiu, zbliżają mnie z rodziną, więc nawet podczas nauki do konkursu zawsze udaje mi się znaleźć chwilę na nauczenie się, jak zagrać ulubioną piosenkę jako prezent na urodziny.
O jej sukcesie wypowiedział się także kolega z klasy, Ireneusz Styziński: Aga potrafi obliczyć wiele trudnych zadań matematycznych. Lubi tłumaczyć i pomagać tym, którzy czegoś nie rozumieją. Od kiedy pamiętam, uwielbiała matmę. Sprawia jej przyjemność, kiedy ktoś dostanie dobrą ocenę, a ona miała w tym swój udział. Zwykle dostaje szóstki, a gdy trafi się 5+, to zawsze poprawia! Nie zdziwiło mnie, że Agnieszce udało się zdobyć tytuł laureatki. Wiedziałem (i powtarzałem), że da radę. Kiedyś nawet razem obliczaliśmy, czy uda jej się zostać laureatką. Oczywiście moje obliczenia były (tym jednym chociaż razem) lepsze. Kiedy przyszły wyniki, od razu mi się pochwaliła. Widać było, jak bardzo się cieszy, to był nie lada wyczyn.
„Ogromnie cieszą mnie indywidualne sukcesy uczennic i uczniów w konkursach, tych przedmiotowych czy ogólnopolskich zwłaszcza. Nasi wychowankowie to wszechstronnie utalentowani, pełni pasji młodzi ludzie. Jednak warto pamiętać, że nasza praca to również, a może zwłaszcza, pochylenie się nad dzieckiem z problemami, zaciekawienie, zainspirowanie, nawet zwykłe zmotywowanie do nauki, rozwoju. Bywa, że największe sukcesy, to te najmniej spektakularne... Bliskie są nam ideały “Budzącej się Szkoły”, dlatego wprowadzamy rozwiązania: projekty, innowacje, skierowane do ogółu uczniów. Wierzymy, że każdy zasługuje na najlepszą edukację”- kończy wypowiedź dyrektor SP2 Dagmara Kupczyk








<<< nowsze aktualności ||| ||| starsze aktualności >>>
50-lecie Szkoły 
2 maja 2024
PnPoniedziałek WtWtorek ŚrŚroda CzCzwartek PiPiątek SoSobota NdNiedziela
1dzisiaj
2
345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
foto losowe
galeria uśmiechów
Dziennik elktroniczny Filmy kanał youtube Szkoły Podstawowej nr 2 w Imielinie sześciolatki w szkole książki naszych marzeń strona MEN.gov odkrywcy talentów Szkoła przyjazna sześciolatkom Wiarygodna Szkoła Certyfikat Certyfikat udziału w programie edukacja cyfrowa MegaMisja 2016/2017 Licenicja VII Światowy dzień tabliczki mnożenia Lepsza Szkoła Projekt ReadON Dyplom uznania VII Światowy dzień tabliczki mnożenia Certyfikat udziału w programie edukacja cyfrowa MegaMisja 2017/2018 Dyplom Kompetencje na szóstkę Certyfikat Lepsza Szkoła Licenicja IX Światowy Dzień Tabliczk Mnożenia Piłka ręczna Logo SZS Logo SKS Logo Związki Piłki Ręcznej w Polsce Logo Szkoła Pamięta Logo Szkoła do Hymnu Logo Szkoła do Hymnu
WSPÓŁPRACA:

GIMNAZJUM IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W IMIELINIEPRZEDSZKOLE MIEJSKIE W IMIELINIEBIBLIOTEKA MIEJSKA W IMIELINIEURZĄD MIASTA IMIELINMIEJSKIE CENTRUM KULTURY W IMIELINIEMIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W IMIELINIE
Herb miasta Imielin
Imielin
Herb powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego
Powiat Bieruńsko-Lędziński
Herb województwa śląskiego
Województwo Śląskie